Välkommen till öppet hus! Upplev för en stund hur det känns att vara elev hos oss.

Lördagen den 15 oktober mellan kl. 10.00-14.00 bjuder vi in dig på öppet hus hos oss på Önnestadsgymnasiet. Kom och få information om skolan, programmen och internatet.

Ta en rundtur bland programmen och träffa elever och personal som berättar om hur det är att studera och bo på Önnestadsgymnasiet. Dagen kommer innehålla många olika aktiviteter och du får även möjlighet att träffa några av våra samarbetspartners. Vad sägs om att besöka våra stall, se eleverna köra fyrhjuling, titta in i maskinhallarna eller träffa våra kor och hästar?

Vi ser fram emot att få visa just dig runt på skolan, demonstrera våra maskiner, visa alla djur samt ge dig en inblick i våra elevers spännande vardag. Har du några tankar eller frågor inför dagen, bara hör av dig så svarar vi mer än gärna på dem.

Känn dig välkommen!