Välkommen till Öppet hus 14 oktober

Lördagen den 14 oktober, mellan klockan 10.00 och 14.00, hälsar vi dig hjärtligt välkommen till Öppet hus hos oss på Önnestadsgymnasiet. Ett tillfälle att lära känna skolan, våra utbildningsprogram och vårt internat.

Ta en rundtur bland våra utbildningsprogram, och möt våra elever och personal, som gärna berättar om hur det är att studera och bo på Önnestadsgymnasiet. Dagen kommer innehålla många olika aktiviteter och du får även möjlighet att träffa några av våra samarbetspartners. Vad sägs om att besöka våra stall, se eleverna köra fyrhjuling, titta in i maskinhallarna eller träffa våra kor och hästar?

Vi ser fram emot att få visa dig runt på skolan, demonstrera våra maskiner, visa alla djur samt ge dig en inblick i våra elevers spännande vardag. Om du har några frågor eller funderingar inför dagen är du mer än välkommen att kontakta oss.

Varmt välkommen!

Aktuellt